מזה למעלה מחודשיים המדינה גועשת ורוחשת בשל השידור הבלתי פוסק של תוכנית הטלוויזיה "האח הגדול". דיירי הבית כבר הפכו מזמן לשיחת היום וכל אחד מאיתנו דאג לגבש לעצמו דעה על ´הטובים´ ו´הרעים´, והמכורים שבינינו אף מגייסים תמיכה עבור המועמד המועדף שיזכה במיליון הנכסף.
מסתבר, שגם תחום
לא נותר אדיש להשתלטות "האח הגדול´ על חיי היום-יום. בהשראתן של אותן חמישים מצלמות שמלוות את הדיירים לאורך כל היממה, מייבאת חברת LUCE תאורה, סדרה חדשה של
שמקורם במותג האיטלקי LIRIO מבית חברת "PHILIPS". הגופים, שיוצרו בהשראת הפורמט העולמי, מזכירים בצורתם העגלגלה את המצלמות בבית "האח הגדול´, ניתנים לתלייה מהתקרה או על הקיר ובכך מעצימים תחושה של חשיפה ומודעות של האדם בחלל.
חברת "PHILIPS", מצהירה על כך שגופי התאורה החדשניים, אינם מהווים בעיניה כפתרון לבעיות החושך בלבד. "מטרתנו לייצר אור ולשלוט בעלטה" הם אומרים, ומוכיחים זאת באמצעות גופי התאורה הפרובוקטיביים, המשלבים עיצוב וטכנולוגיה. עוד מתאים עצמו המותג LIRIO למגמה הירוקה והחסכנית ששלטת בעולם העיצוב, ומאפשר לרכוש את גופי התאורה כשהם משולבים בנורות LED. כך ניתן להגיע לאותה עוצמה של הארה תוך חסכון מרבי בחשמל.
מי שמרגיש שלא די לא בצפייה בטלוויזיה ומעוניין לחוש את עיניו של "האח הגדול" גם בביתו שלו, יכול לרכוש את גופי התאורה בשלל גוונים במתחם התאורה החדש של LUCE בצומת גלילות, בעלות של החל מ- 300 ₪.
לשאלות בנושא תאורה, בקרו ב
.